Ljusare tider, ljusare hår.

Hemma med två spelnördar, varav den ena är min pojkvän och den andra min bror, dom är typ perfect match på ett sätt, själv är jag väll lite utmobbad.. haha nej men det är faktiskt rätt mysigt att bror min är här och underhåller pöjken min lite, för då slipper ju jag göra det ;) Nejdå, men själv har jag bara myst i soffan med hunden och kollat på film på tv, och tjockat mig lite så där med lite gott! Men just nu är det bara skit på tv, och i just detta ögonblick inser jag också hur meningslöst det här inlägget är för jag har ingenting att dela med mig av egentligen, jag bara skriver för att jag är uttråkad typ.. Kan ju i alla fall säga att igår var jag och älskling på bio med bror min och hans flickvän, vi såg filmen "Oz" på premiären, väldigt spännande, rolig och mysig film, lite överdriven ibland men annars så, helt klart sevärd i alla fall! Nu ska jag ta och tvätta bort spacklet från ansiktet, är jätte trött så går nog och lägger mig sen. Förresten, NEWS! Jag har färgat håret, ljust, typ blont, askblont, börjar vänja mig nu så tycker inte det ser så farligt ut längre.. Det är ju snart vår, ljusare tider, ljusare hår ;) Goodnight folket!
 
Inte den bästa bilden men den får duga för tillfället !