Komsi våren, komsi!

Det är så underbart skönt att när man vaknar kl 6 på morgonen så är det inte helt kolsvart ute längre, och när man slutat skolan vid 4 så skiner fortfarande solen, jag blir så mycket gladare när det är ljust, snön håller på att försvinna och fåglarna kvittrar! Längtar tills jag ser den första fjärlien, de är då man kan skrika ut VÅÅR!! Imorgon är det fredag, och det är självklart jätte skönt, men jag längtar mest utav allt efter lördag, då jag och älskling ska på spa! Och efter det blir det lite festligheter hos min syster :) Nu tänkte jag ta och kolla film, ingen aning om den är bra eller så men det får vi väll se, Bitch kram heter den, svensks film. Kan skriva sen hur den var, hej på er!
 

Jag och älskling körde lite eget spa igår, ansiktsmask, så skönt! ;)

Kommentera här: