Träningspass!

Precis avslutat ett träningspass på 30 minuter här hemma, de är ju jätte skönt att vara svettig som en apa efteråt, då vet man att det var effektivt! Vet att det är några stycken som undrar över övningar man kan göra hemma, och jag har själv svårt för att komma ihåg hur man gör, men jag har laddat ner en super bra app på min iphone, som heter "träningspass", super bra app där man kan välja om man vill träna rumpa, mage, ben, armar, eller helkropp, och hur länge man vill träna, 10, 15, 20, 25, 30 minuter, och gör man som dom visar, och inte fuskar så kan jag lova att det ger resultat till ett bra träningspass! En app som jag starkt kan rekomendera för er som vill komma igång med träning utan att behöva lämna hemmet! :) Och med lite skön peppande musik så blir träningen ännu bättre!
 
205385_10150878312931144_256906716_n_large

Kommentera här: