Sjukling..

Lång helgen fortsatte en dag till för mig, då jag är sjuk :( Har känt mig lite krasslig hela helgen men igår fick jag sjukaste huvudvärken, har nog aldrig haft så ont i huvudet förut. Och imorse hade jag ont i huvudet också och så lite feber och en gnutta illamående på det, skit. Hur som, min helg har varit rätt lugn, i fredags var vi  hos Villes mamma på middag, i lördags var jag på middag hos min syster med systrar och pappa, och kidsen så klart. Och igår segade jag mest hela dan, tills älskling kom hem med sin nya fina bil, då drog vi ut och åkte lite, käka på BK och avslutade kvällen med film, jag, älskling och hans kompis Rasmus, lite chips och dipp och en marabou. Gott! Idag ska Ville dra iväg med sina kompisar och åka snowboard, han blir väll säkert borta större delen av dagen, så jag ska bara vara hemma, ta de lugnt och mysa. Försöker få hit min syrra så jag inte behöver vara helt själv, haha.. Nej men jag ska väll kanske försöka få i mig lite frukost, sen får vi se vad jag ska fördriva tiden med! :P
 
Hängt med dom här små krabaterna hela helgen, myspys!

Kommentera här: