Söndags mys.

 Åhej, tog en lite bloggpaus ett tag här som ni kanske märkt, har bara inte pallat blogga helt enkelt, tänkt på mycket annat. Men söndag idag, jag är lite små trött och bara myssugen, som man ska vara på söndagar. Jag och älskling har varit hemma hela dagen, vi har varit ute med hunden bara emellan åt. Men vi har myst lite, allihopa, jag, älskling och hunden. Laddat ner filmen Life of Pi, har ingen aning om den är bra eller inte men vad jag har hört så ska den tydligen vara jätte bra, så den ska vi se på ikväll, först ska vi iväg och köpa lite djungelvrål och någon läsk. Kan inte avsluta den här veckan bättre! Jaja, de var lite update från mig, nu ska jag dra, ha det bra mina vänner, take care! 
 
Jag och mysis Sasha idag, vad skulle jag göra utan min lilla korv!? <3

Kommentera här: