It's a good day to have a good day!

 Hej mina vänner, nu är det nästan en vecka sen jag bloggade. Inte riktigt haft något lust att blogga, inte varit så mycket för att sitta vid datorn över huvudtaget faktiskt. Men just nu är jag så pass uttråkad så jag känner att jag lika gärna kan ta och göra det! Lite trött och sliten efter skolan idag, körde traktor för första gången, gick faktiskt bättre än förväntat haha. Sen har vi även varit ute i skogen och grävt upp trädstubbar typ, slagit med både yxa och slägga men det var inte alls lätt, och kallt om händerna var det också :P Och när jag kom hem så bakade jag mig lite kärlek, kladdkaka! God vart den men hade den inne typ 2 minuter för länge och det gör stor skillnad.. I fredag firade jag och Ville 1 år, vi åkte till heron och drack jättegod latte, sen blev det bio, flight, skit bra film, lätt värd att se :) Såååå, se den! Nu ska jag gå och laga lite mat, lövbiff och något mer, kanske blir en sväng förbi affären för att köpa potatis, får se. Men ha det så bra och ta hand om er nu allihopa!
 

Kommentera här: