I'm a thinker, not a talker.

Att lägga blogga lite åt sidan var ganska bra för mig tror jag. Det har varit rätt huller om buller uppe i mitt huvud, förvirrad och deprimerad. Och jag vill ju säga att de är bättre nu men sanningen är att det kan komma tillbaka när som helst även fast jag mår bra just nu för tillfället. Känner mig så lyckligt lottad som har en fin pojkvän som jag verkligen älskar och som älskar mig, jag har världens bästa syskon och en pappa som börjar bli mer och mer som en riktig pappa. Det känns fantastiskt. Börjar mitt liv äntligen komma in på rätt spår? I hope so! Men nog om sånt, jag ska försöka komma igång med bloggandet igen, typ sakta men säkert, så ska börja ladda upp nu! Vi hörs kanske lite senare eller så någon annan dag här snart. Ha det så bra så länge och ta hand om er, puss!
 

Kommentera här: