Ikväll kör vi, dricka, skvaller och mys!

Hallå i stugan, hur är läget? jag är på toppen humör idag, härligt väder och allt!:D Mest utav allt ser jag fram emot ikväll då jag ska kröka lite med min fina Josefine, får se hur kvällen slutar då vi bara kör på att vara spontana, men skvaller och kul ska det bli som vanligt ;) Nu ska jag duscha av hunden min en snabbis, hon badade i kanalen när vi var ute och gick idag, hon bara fick sig ett litet ryck liksom, haha.

Mys promenad för en liten stund sen vid vattnet! Underbart!

Kommentarer:

1 killen:

hoppas ni hade kul! bara inte för kul ;P är bilden tagen vid kanalen vid bron mot grusåsen ? tyker jag känner igen bygnaderna!

2 Malin:

svar: jodå vi hade skit trevligt igår :)jo bilden är tagen nere vid kanalen

3 amanda:

hej allt bra idag? :)

4 classe:

väldigt fin hund du har...Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla...



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG 2 så förstår du varför

5 classe:

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla...



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG 2 så förstår du varför

6 Julia:

Allt bra idag!?

7 michelle:

Haha, asgullig hund juuh!

besök gärna min blogg <3

8 Hanna Skattberg:

Tjenare, ta en titt in på min NYA blogg här.. http://hannaskattberg.myshowroom.se/



Hopopas du får en fortsatt bra dag:D

9 Isabelle<3:

Passa på just nu och vinn ett valfrit iphone skal, du behöver bara gilla 2 facebook sidor!!!!!!!!!

Har du inte iphone? Ge bort till någon du tycker om eller fyller år perfekt present, och det skadar ju inte och delta!;)

Hoppas att du har haft en undebar helg , kram!

http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling-1.html#comment

10 Anneli:

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/october/veckans-blogg.html#comment

11 Stella 8):

Hej!

Det skulle betyda jättemycket för mig om du kunde hjälpa mig med att bestämma vilken copyright-stämpel jag ska ha på mina bilder? Kolla in "alternativen" här : http://stellaobella.blogg.se/2011/october/vilken.html#comment



Tack på förhand! :)

12 Maja:

vilken liten söting:)

13 Johanna:

Hej! Hoppas allt är bra, vill du jättegärna ställa en fråga i min frågestund :)? Kram

14 Dana:

Kolla in min garderob vad tycks?



http://danamisaghi.blogg.se/2011/october/min-garderob.html#comment

15 EMMAS!:

allt bra?:D

16 Michaela:

Hej! Jag har precis startat ett UF-Företag och ska göra min egen smyckeskollektion.

Just nu håller jag på med att tillverka berlock armband.

Det skulle vara kul om du kunde kika in på min blogg och ge feedback för de armband som jag hittills har gjort.

Ha en fortsatt bra söndag!

Kram

Kommentera här: