Blablabla

Åh så seg den här dagen är, känns det som i alla fall! Är just nu hos Melissa och väntar på att hon ska komma hem från stan, sen ska vi baka och fika lite så där, sen ska jag givetvis vara med min prins också! :) Längtar verkligen arslet av mig tills jag ska flytta, och bo tillsammans med min andra halva, det kommer bli så bra i våran fina blivande lägenhet, skulle vilja flytta direkt! Min nuvarande lägenhet är lite läskig, efter att en kärring till granne sa att de var en tant som bodde i min lägenhet som dog där och man hittade henne inte förens någon månad senare.. Kommer liksom ihåg hur det var att se lägenheten för första gången innan jag flyttade in, det var post upp till taket i halen, gammal disk och ruttna matrester, luktade lik där inne, tänk om liksom? Uuuusch läskigt.. Nu ska jag busa med hundarna lite, vi hörs! :)


Kommentera här: